Saturday 11 May 2013

SELAMAT HARI IBU MA!

As'salam moga semua dalam keadaan sihat walafiat, walaupun aku sekarang tak berapa nak sihat menaip dalam keadaan sakit kepala tapi gagah kan juga hati untuk menaik.....actually baru saja lepas on call with my mom, ni baru bangun tdo terlelap sekejap sambil tengok cerita 2KALIMAH with roommate Nad, dapat call dari ma tapi xsempat nak angkat so call dia balik.  Today is mother's day right so i just want to share about happy MOTHER'S DAY to my mom, walaupun hanya dengan SMS ayat :

" SELAMAT HARI IBU MA TERIMA KASIH UNTUK SEMUA PENGORBANAN MA UNTUK IDA LOVE U MA " 



sebenarnya aku xboleh nak call sebab nanti akan ada dram sedih pulak kan so xsanggup nak on call just text la dan xboleh nak mengarang panjang-panjang sangat nanti menagis pulak aku :( biasalah duduk merantau asyik rindu je la kan so xnak nagis and malu sebenarnya so aku just sent SMS sahaja that all.

P/s :  So di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari ibu kepada semua wanita di dunia ini yang dah bergelar ibu atau bakal bergelar ibu, moga sentiasa di rahmati Allah s.w.t.

No comments:

Post a Comment