Monday 5 December 2011

puding karemel

salam dan selamat pagi semua hari ni saya rasa saya rajin sikit nak buat kuih hihihi.....sebab my mom RQ nak makan puding karemel, so nk jadi anak yang baik saya pun buat dan  serch resepi dekat blog lepas tu jumpa la resepi at this blog http://dzanariah.blogspot.com/  , jadi saya pun nak cuba la buat sebelum ni memang lah pakai resepi sendri tapi rasa dia tak memuaskan la ada rasa pekat la, manis pahit la, so kali nih nak cuba la pulak resepi ni kalau sebelum ni saya lebih suka buat gula hangus tu  sampai hitam so that why la rasa dia pahit-pahit manis tapi sedap jugak sebenarnya heheh...tapi kali ni cuba lak resepi baru so nk tengok hasilnya dan rasa dia macam mana lak kan....so dah masak nanti boleh la makan untuk juadah berbuka puasa hari ini taraaaaa......see kat atas tu macam biasa pic saya copy tapi kali ni dari blog inspirasiku sebab saya ambil resepi dia untuk buat puding ni ok tata salam t.care >_<

No comments:

Post a Comment