Sunday 25 March 2012

HATI.....

salam haii semua hari nih saya nak bercerita tentang HATI..
hurmmm....... kali nih bukan pasal hati lembu ayam itik ke hape tapi.....
hati seorang manusia yg puyai perasaan ok....


ha!! kalau nak bercakap tentang hati nih mesti la berkait ngan perasaan kan...
saya cuma nak ckap hati saya nih mudah tersentuh degan benda-benda yang antaranya ialah:

mudah terasa hati bila org tengking-tengking and nak marah2 xtentu pasal
sape yg buat kt saya mcm nih memng saya terasa la,
hellow ingat saya xda pasaan ke nak marah2, kalau sebelum nih saya mcm org bendul je kena marah xkisahhh ok! tp kan, sape yg buat saya mcm nih lg tgk la tahap kemarahan saya mcm mane pulak kn sape rasa nak mencube nasib tu boleh la ok di alu-alukan sangattt ini shida versi baru ok hahhahahah..........!!

bila kesabaran saya di uji >_<
ha, yang nih pon melibatkan hati jugak, saya nih bukan lah malaikat kan, cume manusia bise yg ada pasang dan surutt nye kadang2 mood ok boleh la nak happy bagai tp bila time mood x ok sy dh ckp jgn tegur.....so jgn la tgur nnti saya nak marah org xtentu pasal tambah2 lau ngan period memang lah no in mood kn so DI INGATKAN jangan sesekali cube menguji kesabaran saya nih sebab saya x suke bila dh ckp xda mood lagi mahu nk wt lawak bodoh kt depan saya nih mau nye x melayang penampar or penumbuk percuma nanti hehhehhe...... p/s : tp saya sedang cube jd seorang yg penyabar insyallah  >_<

bila orang bercerita tentang  kisah sedih (^_^)
ha........... yang ni memng saya lemah jugak, sy memng suke mendengar orang luahkan perasaan kt saya x kisah la pasal ape sy nih boleh d katankan pendengar yang setia jugak la....ape2 kisah saya layan jew nak2 kisah cinta ramai je nk luah kn pasaan kt saya nih mcm2 dugaan...kisah sedih lah gembira la...bila bab sedih saya x mudah nagis tapi saya mudah rasa sebak dlm hati je sebab xnak tunjuk air mata saya yang mahal nih kt org...saya akan nagis sorg2 je kt dlm bilik air....hihihihi......

sebenarnye ada lagi kisah hati nih tapi utuk hari nih saje 3 kisah yek nnti ada masa sambung lg hihihi........


mcm -mcm ada dlm hati nih
hanya tuhan je yang tahu hehehhe

No comments:

Post a Comment