Sunday 25 March 2012

kisah seorang SAHABAT

kenapa awk dah lain sangat sekarang saya tak tahu apa salah saya pada awk sampai terfikir-fikir ape salah saya?? penat lah nak layan ego awk tu makin hari makin terasa ada yang x kena je...saya dapat rasakan kte tak macam dulu tau......ok xpew la my b saya kena paham la awk dh bz kot,

tp saya cume nak ckp saya rindu zaman kte sekolah dlu2 kte kenal sejak darjah 5 or 6 kan?? lau nak d kira dh dekat 10 tahun kte kenal bermula dari kawan bise....pas2 kawan rapat....kawan sekolah...kawan kolej....kawan 1 class...ape kte buat semua bersama tp.......itu dulu,

sejak masuk sekolah menengah masa 2 kte dh xrapat mcm skolah rendah kan sebab dh lain kelas pas2 wt hal sendri jumpe pon cume senyum2 je....sebab masa sekolah redah kte penah gaduh kejap saya ingat...lau pon kte x rapat sangtt masa tu....



pas2 kte mula rapat balik lepass SPM sebab kte 1 kolej and 1 kelas sampai sekarang kan?? p sepanjang 2 tahun  ni kte penah ada krisis jugak awk dh mula buat saya sakaitt hatiiii sangtt sampaikan saya nagissss and mcm xboleh nk terima awk jadi sahabatt sy sebb krisis tu...sampai sy xboleh nk masuk class mate.....saya sangttt terasa ngan perubahan sikap awk tu, hanya tuhan saje yang tau pasaan saya saat tu, 1 hari saya nagis duk dlm bilik je awk hantar msg kt saya mintak maap ngaku salah p saya xboleh nak terima awk masa tu sebab hati dh sakit n terluka sangttt rasa benci tu mula timbul xda dh rasa sayang.....sebab saya dapt tahu satu benda dari orang lain bukan dari awk......nape mesti nak sorokan? awk takut saya marah ok saya ngaku sy nih jenis cepat hagin kalu benda tu saya x suka tapi sekurang-kurang nye awk bagi tau xda la saya terasa hati sampai saya dapat tahu benda tu dari orang lain, so saya sangtt terasaaaaaaaaaaaaaaa....... sedih, mane kepercayaan awk terhadap saya selama nih ???? dari situ saya rasa sy bukan yang terbaik utuk awk sebab awk dh ada org yg lebih awk percaya apa-apa yang awk buat lepas nih saya xkan amik tahu lagi melainkan awak sendri yang nak berkongsi cerita, maaf la saya bukan dh benci awk tapi awk sendiri yang dh mulakan dulu......

P/S  : but I hope we will be back like before insyaAllah

No comments:

Post a Comment