Thursday 29 March 2012

my new HOBI




salam haii ape yang nak di kongsikan adalah my new hobi hihihi....saye baru dapat satu idea e2 pon belajr degan TEMAN SERUMAH @ kak ida aikk mcm tajuk novel jew kan?? tp bukan la nak story pasal tu hehhehe, ok so sy nak share la ckit kan saje suke2 mula-mula nak try buat pastu jadi, mcm best pulak kan so inih lah hasil yang xseberape pon masih lagi mencuba buat yg lebih baik la kan lau tgk kt cnih saya banyak mengunakan colour biru sebab this is my favorite colour ok jom tgh hasil nyeee  

hanya menggunakan kertas warna bersaiz xkisah lah
janji kertas tp yang nih saya guna kertas A4, 

percubaan pertama saya sebenarnye ada step by step p nnti lah yek saya buat
 kalu ada masa ini saje je nk tunjuk hasilnye hehhe

kalau d cantum kan banyak2 hasilnye sngtt menarikk
sebenarnye nih hanya 1 kuntum saje 

ok pelbagai saiz saya cube buat (^_^)

nice kan >_<


taraaaa...yang nih like bunga ape tah namenye xsure lak hehhe...
buat dari kertas 4A jugak nih sangtt mudah
p lau pakai kertas tisu lagi mudah and nmpak lg cantikk 

ini je hasilnye nnti saya cube buat lagi and share hihi...wokeyy tata  

No comments:

Post a Comment